اداره امور مالی
شرح وظایف عامل خزانه دار و مدیرکل امورمالی واحد برابر آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه به شرح زیر می باشد :
نظارت بر تنظیم اسناد مالی و امضای اسناد و چکهای صادره
رسیدگی و تنظیم حسابهای درآمد و هزینه
اجرای به موقع برنامه های مالی با رعایت بودجه مصوب سالانه
تنظیم و تایید صورتهای مالی واحد ( تراز آزمایشی ماهانه ، ترازهای نوع اول ، دوم و سوم پایان سال مالی ، صورت درآمد و هزینه واحد ، صورت گردش وجوه
نقد و سایر گزارشات مالی که از سوی خزانه دار کل دانشگاه درخواست شود ) طبق دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمان مرکزی
تنظیم گزارش عملکرد مالی ماهانه واحد و ارسال برای خزانه دار کل دانشگاه
انجام امورمالی و معاملاتی واحد
نظارت بر فعالیتهای امین اموال
نگهداری وثیقه و ودیعه غیرنقدی و اوراق بهادار
شایان ذکر است در حوزه اداره کل خزانه داری و امورمالی پنج اداره به شرح زیر در حال انجام وظایف محوله می باشند .
اداره رسیدگی به اسناد ، قراردادها و تنظیم دفاتر
اداره پرداخت و هزینه
اداره درآمد
اداره حقوق و دستمزد
اداره حسابداری انبار و اموال
برای اطلاعات بیشتر در خصوص ساختار ادارات زیر مجموعه امورمالی و شرح وظایف آنها و دانلود فرمهای موردنیاز در هر یک از ادارات به لینک های مرتبط بااین بخش مراجعه شود.